Обслуговування та рекомендації

Ми як офіційний представник компанії Cochlear пропонуємо високоякісне обслуговування.

Під час процедури діагностування технічного стану в нашому центрі, ви отримаєте рекомендації як загального, так і індивідуального характеру щодо повсякденного використання Вашої системи Cochlear.

Наша політика швидкого обслуговування полягає в тому, що Вам не потрібно витрачати час на очікування на проведення ремонту та пересилання Вашого обладнання. Обслуговування проводиться у рамках одноразового відвідування. Відразу після проведення діагностики, ми готові надати Вам новий пристрій ідентичний до вашого, для подальшого постійного використання.

Переваги такої політики:

       

               - Швидкість та зручність.

               - Ви отримуєте новий процесор того ж дня, не припиняючи використання Вашої системи.

               - Вам не потрібно користуватись тимчасовим пристроєм.

               - Виходячи з міркувань правил дотримання гігієни, використання нового процесора позбавлене будь-яких ризиків.

Усі ремонтні роботи проводяться у Європейському представництві компанії Cochlear Limited.

                                                                                                                                                                                           

ЗАГАЛЬНІ ПОПЕРЕДЖЕННЯ                                                                        ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ